Försöker och försöker..

Tänk att det är 1 juni idag. I vintras trodde jag fan aldrig att det skulle bli sommar igen, kändes så hopplöst att jag lika gärna kunde ha grävt ner mig, men nu.. ja man kan sitta på balkongen och sola järnet. Jag har ju taskigt pigment så jag måste jobba på brännan långsamt. Idag har jag fått tillbaka lite av fräknarna när vi satt ute på Annas balkong i stället för att plugga. Helt underbart!

Jag försöker få med någon till brunnsparken ikväll, sannex spelar och jag kan nästan hugga av mig ena handen för att få dansa lite. Synd bara att jag är en liten mes som inte kan åka själv. Är det där en typisk tjejgrej tro? Jaja, vi får väl se om jag kommer iväg eller inte.

Jag vet att benet är lite väl mycket åt sidan, det är så stelt de där vänsterbenet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback