Åhh men vad trött!

Oj oj, jag är så trött. Ärligt talat så har jag faktiskt inte ens gått ur sängen idag, möjligen för att göra frukost, men det var ett undantag. Jag har förstått att det är fan inte sprit som gör en bakis, det är brist på sömn. Jag känner mig så sjukt bakis trots att jag inte druckit en droppe.
Var på jacobs loge igår och dansade till casanovas, var många bra dansare där och lagom mycket folk i övrigt så det var riktigt kul! Kom hem runt halv två och slog på the vampire diaries i tron om att jag skulle orka hålla mig vaken och kolla på det? Somnade givetvis och blev väckt vid tre av ett fyllo som ville ha sovplats;) Ytterligare en anledning till att jag sov dåligt.
Jag har försökt berätta för mig själv att det är lördag idag och inte söndag, men jag tror inte riktigt på mig själv! Är det verkligen lördag? Fan så skönt!


Mat har jag fan inte ens funderat på, men mamma får bjuda på något då jag har tagit hand om hennes hund hela natten och dagen. Det är inte så enkelt som det låter så det är värt en bra betalning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback