Åh vilken skitdag

Fan vilken dålig jävla start på dagen jag har haft idag, eller det började till och med igårkväll/natt. Började som vanligt må illa och till slut satt jag med en hink i famnen och skakade och kallsvettades, spydde dock inte även fast jag önskade mest i världen att jag skulle göra det just då.
Lyckades somna till slut och vaknade utan illamående imorse, men då kom givetvis nästa problem. Datorn gick inte att starta IGEN, var ju inte längesen jag fick lämna in den för samma sak och punga ut med 700 jävla spänn.
Satt och grinade och hulkade en stund, har verkligen inga pengar och har inte råd att lämna in den igen (har för tusan inte ens råd att betala räkningarna den här månaden).
Pratade med Anders som hjälpte mig så jag lyckades reboota från hårddisken och starta upp den på så vis. Tack! Dock går skiten fortfarande inte att starta normalt, åh datorer alltså.. Blir galen!

Jaja, nu ska jag fortsätta greja i tvättstugan som jag givetvis också har dagen till ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback