Promenad

Gick av mitt pass 8 imorse, svintrött! Hade sovit..ja..nästan ingenting alls. Gick hem till mamma och blev bjuden på frukost, jag som typ aldrig äter frukost höll ju på att smälla av. Inte bara en macka utan två PLUS ett ägg.
Efter det tvingade hon med mig på en promenad, lockbete: fanns kantareller där vi skulle gå. Okej, jag var inte sen att hänga på då, älskar ju att plocka svamp, men vafan, ärligt.. Jag trodde jag skulle storkna. Vi gick på endurobanan här i stan och det är ju inte dåligt med uppför. Hala stenar och blöt lera, skorna är helt förstörda. Törstig var jag med. Två jäkla timmar tog promenaden och ja, jag fick i alla fall med mig en halv skitpåse kantareller..

En fin del av banan, om det ens var banan här.. Vi var väl ute i resterande terrän, jag vet inte. Lyfte inte blicken från marken, ville inte riskera att slå ihjäl mig..

Imorgon är det dags för jobb igen.. snart, snart är det slut på jobbandet! Ni anar inte hur skönt det ska bli. Jag har haft nedräkning från start i princip. Wiihuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback