Lördag

Helg.. Såå skönt att vara ledig. Idag klev jag upp tio, åkte till hundproffsen och köpte en nosgrimma till Tuva (hon drar så jäkligt i kopplet, så jag ska försöka styra upp det) och fågelmat. Blev sen bjuden på sushi av mamma, så underbart gott.. Skulle kunna leva på det!
Tog sen en promenad och invigde nosgrimman, hon accepterade den riktigt snabbt. Nu gjorde det ingenting att möta andra folk med hundar. Innan har hon slitit, dragit, skrikit och haft sig, nu höll hon sig mycket lugnare. Klart det måste vara mycket skönare att inte bli halvt strypt varje gång man är ute, både för henne och mig! Eftersom hon har mycket kamp i sig blir det här perfekt!

Ikväll blir det brunnsparken och dansa till blender. Tror det kommer bli mycket folk! =)
Tråkigt förresten med PIP och vädret. Det har varit fint och varmt hela jäkla sommarn, men just under PIP dagarna har vädret varit fruktansvärt. Knappt aldrig sett så mycket regn. Jag hoppas det ändå har varit hyffsat med folk, det är ju kul att det händer lite saker här=)

Kommentarer
Postat av: Per Noremalm

Tack för danserna. :)

2010-08-01 @ 15:30:31
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback