Jag vill utomlands

Godmorgon!
Strålande väder ute, mitt humör är dock inte lika strålande, men det är skitsamma just nu!
Jag vill så gärna åka utomlands, en sista minuten v.33 eller 34. Det skulle vara så underbart efter allt slit, bara få koppla av, sola och bada och äta en massa god mat. Jag skulle vara värd det, problemet är ju egentligen bara att jag inte har någon att åka med. Fan, det är ju sånt här man vill göra när man är ung, resa och känna att man lever. Jag har inte varit utomlands på alldeles för länge nu, tror det är tre år sen och jag har längtat bort varje år. Sverige blir för mycket 12 månader om året..
Nej, fan vad jag längtar efter en varm strand, ett blått hav, ja hela utomlandskänslan. Det är verkligen en känsla av att vara fri och kravlös! Ja, det vore helt underbart!

Här skulle jag mer än gärna vara, dock är det inget för min plånbok tyvärr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback