Fredagen över

Jaha, då har snart hela fredan gått och vad har jag gjort då? Jag råkade först sova till halv tolv, vaknade av att jag drömde jordens mardröm. Samma dröm som jag nästan alltid drömmer, väldigt skumt! Lika läskigt varje gång, att jag aldrig vänjer mig ;)
Har även hunnit med att städa, fan vilken tid det tog. Man kunde nästan misstänka att jag bodde i ett förråd, grejer överallt. Varför är det så himla svårt att hålla ordning? Har till och med legat på knä på golvet tillsammans med en svamp och skurat golvet eftersom fåglarna hade rappat ner hela golvet med skit..
McDonalds har jag ätit med, mamma bjöd och det vore ju dumdristigt att tacka nej till. Usch, jag kommer bli tjock snart så mycket skräp som jag trycker i mig, tur att jag dansar så mycket!

På tal om dans blir det brunnsparken imorgon tillsammans med Per, jag har 0 kr på kontot men det var tydligen gratis för alla som heter Nathalie och vem tackar nej till det ;)

Kommentarer
Postat av: Per Noremalm

Bara komma på att städa så en fredagkväll? :)

Ja imöra är de tydligen dans igen...

2010-07-24 @ 00:47:56
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Undra varför jag kom på det ;)

Tydligen? Drygis, vem bjöd med mig ;);)

2010-07-24 @ 01:02:04
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback