Té så här på kvällningen

Nu ska jag strax traska iväg till Anna för en kopp té, måste ta med mig Tuva på släptåg eftersom det inte går att lämna henne ensam, så himla jobbigt att hon aldrig ger sig helt med dumheterna. Hon är nämligen lite oberäknerlig där, ibland går det fläckfritt att lämna henne medan de inte alls går en annan gång. Jag tror inte grannarna direkt uppskattar att hon gallskriker och ylar i någon timme, speciellt inte vid den här tiden..

Imorse gjorde jag min bokrecension, precis innan jag vaknade till helt halv-drömde jag om hur den skulle se ut och så fick den också bli och jag är rätt nöjd. Som vanligt måste jag säga att det känns grymt meningslöst, som allt annat med den här kursen. Tycker faktiskt synd om de som ska börja T2 i Karlstad, ni har en hemsk tid framför er ;P

Har förresten skaffat twitter, http://www.twitter.com/N_Lee_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback