Sjunga eller inte sjunga?

Sitter här i min ensamhet och sjunger för mig själv och spelar in lite. Försöker sjunga tyst så jag ska slippa bli kallad för solosångerskan igen, hehe.. Var riktigt längesen jag tog en enda ton, vet inte om det är så att jag börjat tröttna helt enkelt? Känns ju lite tråkigt att hacka sig fram på samma plats hela tiden och jag vet inte ens om jag tycker det är värt att slänga ut så mycket pengar på privatlektioner när jag ändå aldrig får använda kunskapen, samtidigt vet jag att om jag slutar kommer jag aldrig kunna börja igen då köerna är hemskt långa.. Måste verkligen överväga hur kul jag egentligen tycker att det är och framförallt om jag hinner. Lektionerna var på slutet som ett rätt stort stressmoment och jag hoppade "gärna" över dem. Vet inte ens om jag är särskilt bra längre, eller om jag ens vart det någongång?

Nu ska jag nog ta och slå på en film och sen sova, hoppas att filmen är något sövande för just nu är jag otroligt pigg. Gjorde en Anna förut och råkade somna sittandes i soffan med datorn i knäet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja så kände jag med, tror inte det blir bra om man stressar ihjäl sig :S. Kommer bara bli halvdant.



Haha ja fy! Den här hade inte tvättat ur maskinerna efter sig heller, och inte tömt tumlaren ordentligt på ludd. Sen låg det massa äckeldammtussar och hår på hela golvet.. blä! Plus sakerna i torkrummet.. fattar inte att det kan vara så svårt att städa efter sig? Begär inte att det ska vara superstädat, men bara så det ser någorlunda ut iallafall :).



Och du är visst bra på att sjunga ju! Men förstår att det är svårt beslut när det kostar så mycket, man är ju inte gjord av pengar nu precis :(. Sen under stressiga perioder kan det ju bli som en börda fastän man annars tycker om det. Inget är kul när man är stressad :S. Puss<3

2010-01-21 @ 10:58:32
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback