Någon tog visst beslutet åt mig?

Hello!
Det verkar inte ens som att jag behöver ta ett beslut om mina sånglektioner.. Pratade med Jimmy om det igår och de har ju tydligen redan börjat med lektionerna, både för esteterna och för de "vanliga" människorna? Något märkligt att U-L inte ens hört av sig till mig? Jag har aldrig sagt att jag skulle sluta. Det enda jag ville var att få räkningen uppdelat på fler tillfällen. Som student klarar jag inte av att betala runt 1000kr på en gång..
Kan ju förstås va så med att hon börjat med sina lektioner senare, men jag vet ärligt talat inte ens om jag bryr mig? Sur blir jag förstås när folk tar beslut åt en, men skitsamma. Nu sparar jag lite pengar och jag får väl lägga min drömkarriär som musikalartist åt sidan!

Vaknade med en jävla huvudvärk idag, skulle egentligen ha träffat Mia under eftermiddan för en fika, men det orkar jag inte nu, surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback