Jag hatälskar att plugga

Idag har jag ätit sushi och myst framför robinson. Världens bästa dokusåpa, den vill jag vara med i innan jag dör, det har jag velat sen jag var liten. Undra hur länge man skulle klara sig? Jag tror jag skulle bli helt galen av att inte äta, jag som älskar mat, hehe

Har också hunnit bekymra mig mycket över mina pengaproblem, vet inte hur jag ska göra med det, jag är så jävla trött på att aldrig ha pengar. Det är verkligen skit att plugga om man ser till det lilla problemet. Jag har inte ens råd att betala mina egna räkningar, tur då att man har änglar till kompisar som ställer upp och lånar ut pengar, jag är dig evigt tacksam Karro :) Det är ju inte det lättaste precis när man är ensam och bara får 5500:- över julen. Tack och lov får vi hyffsat mycket i januari, dock är ju mina p-piller slut snart, bara några dagar kvar, och jag har ingenting, verkligen ingenting på kontot och vi får inte pengar förrän om nån vecka. Blir totalt vansinnig. Orkar inte med det här, fyfan vad jobbigt det är! Känner mig som en jävla parasit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback