I natt måste jag sova

I natt hoppas jag att jag kan sova. Lyckades inte somna förrän halv fem, fem i natt och till slut var jag ju så stressad att jag inte kunde somna för det. Hatar att hamna i såna där perioder och i natt var det verkligen kört. Var jättepigg, försökte sova, men det bara kröp i hela kroppen, slog då i stället på en film eftersom det brukar göra mig trött. Tyvärr var den filmen över två timmar och jag kollade givetvis klart eftersom jag fortfarande var pigg. Tack och lov somnade jag till slut, men då vaknade jag såklart halv ett idag. Inte okej! Men trots det har dagen känts lång..

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, redan nu, och slå på en film. Har tvättstugan imorgon halv tolv, så det är bäst jag ställer klockan.. Litar inte riktigt på att jag vaknar i tid annars.. Oh gud, hur ska det bli på måndag när jag måste upp skittidigt igen? Det har vart mer än lovligt skönt att ha vart ledig i en vecka.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback