Gud vad kul med tradera!!!

Idag har jag handlat massa olika teer, ätit kräftor, budat massor på tradera (och leder fortfarande) och kollat robinson. Trevlig lördag enligt mig! Bra som fan att Hasse vann robinson! Jimmy var en falsk, otrevlig lat jäkla pussy. Så jävla kul att någon som blivit utröstad kom och förstörde latoxarnas lilla pakt, jag njöt=)

Kul det är med tradera förresten, har aldrig vågat buda förut och det suger rejält i magen nu med när jag skriver in maxbudet, hehe.. Är inne stup i kvarten och kollar läget, spännande som sjutton ju! Det jobbiga är bara att jag anser att grejerna är MINA när jag budat, skulle nog kunna hålla på hur länge som helst för att varan är faktiskt MIN. Jobbigt är ju också att jag inte alls vet hur storlekarna är. Kanske kommer hem en liten trasa som knappt täcker tuttarna. Sen har jag också funderat på hur folk kan sälja så dyra märken för så billiga priser? Antagligen kommer de väl från Thailand eller Turkiet och är dyngfejk, kanske påklistrade märken? hehe. Kul är det i alla fall och jag upptäcker verkligen hur snål jag bli så fort jag tänker på pengarna. I vanliga fall handlar jag ju på kortet lite spontant och då anser jag det som gratis, nu är helt plötsligt 150:- jäävligt mycket pengar (??!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback