Ännu mer seminarier så långt ögat kan se

Hemma från universitetet nu, är vrålhungrig och vet inte alls vad jag ska sätta i mig? Är lite orolig för kommande dagar nu med, vi ska ju gå heldagar och jag har ingen mat och inga pengar att handla för eftersom jag inte fått mitt CSN än. Har väl max 50 kr på mitt konto..
Kände att jag mest satt och suckade på introduktionen idag, allting låter ju förjävla jobbigt när de drar allt vi ska göra på en och samma gång. Det blir ju så jäkla mycket direkt. Ibland kan jag känna att jag är lite trött på att plugga även om det går väldigt bra. Tror det är pengarna som gör det, går ständigt omkring och funderar på vad jag kan göra för att skrapa ihop pengar. Dessutom är jag sjukt trött på jävla seminarier vi har JÄMT, jag trodde den här kursen skulle bli bättre, men inte då! Jag vill ha salstenta igen, det är så himla oseriöst med seminarier. Vi anstränger oss dessutom alltid för mycket, så dåligt att de bara har G som betyg. Det är ju orättvist. Som i vårt fall, vi lägger alltid ner massor av tid i vårt arbete och fördjupar oss och intresserar oss verkligen, så har vi slackers som gör allting i sista sekunden, men som trots det också får G för att det faktiskt är ett "inlärningstillfälle". För min egen del skulle jag aldrig göra sämre ifrån mig på grund av det, jag tycker oftast det är roligt och vill göra bra ifrån mig, men då vill jag också gärna kunna få ett VG!

Nu ska jag leta upp nåt att äta innan jag svälter ihjäl, ikväll är det dans igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback