100120

Tjo!
Imorse vart jag väckt av ett sms från Anna, hon ville ha sällis när hon skulle handla, så det var bara att häva sig upp och åka på en tripp. Vi fick även tag i böckerna till kommande kurs och Anna råkade benämna mig som hennes bättre hälft, haha! Jag vart alldeles blek, nu trodde ju säkert hon på bibblan att vi var ihop, hehe.
Åkte till kronhallen sen, har inte vart där sen de öppnade nya delen, stort och fint det var! Vi var givetvis också tvugna att parkera i nya parkeringshuset. Handlade nytt lös-the och det var riktigt gott. Under ett svagt ögonblick gled även en chipspåse med.
Hemma hos Anna gjorde vi en supergod kycklingsallad, åh den vart så jäkla god, mmmh!!

Nu sitter jag mest och glor, trist. Snart har de lediga dagarna försvunnit. Varför går alltid tiden så jävla fort när man är ledig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback