Snart godnatt

Har varit ledig idag och fick besök av Ingabritt som kom med blommor och pengar. Hon fick tok-fina (och goda!!) räkmackor i gengälld! Tack så hemskt mycket för presenten! Det är verkligen uppskattat, simmar ju inte runt i pengar just nu om man säger så. Råkade dock dricka lite för mycket te så nu har det varit ett jäkla spring till toan. Så jävla urindrivande det där så det är inte sant..

Nu ska jag försöka hålla de här vid liv så länge som möjligt.. Ju hårdare stjälk, desto varmare vatten visst?

Snart måste jag lägga mig. Ska gå med sjuksköterskan imorgon på praktiken. Ska bli väldigt kul, vi ska ta bort stygn på en vårdtagare. Vore spännande att själv prova, men just nu känner jag mig lite för feg. Vill inte att det ska göra ont på den stackarn som ligger där. Gör ont i hela mig när andra har ont och jag vet ju själv av egen erfarenhet att det inte är särskilt skönt att ta stygn.. Dock blir det ju värre om de ska sitta kvar ;) hehe.. Får ge mig att fjolla mig om det ska bli någon syrra av mig! ;)
Fick i alla fall ta ett B-glukos i lördags, alltid kul att öva, snart är vi tillbaka i skolan med mer metodövningar. Det är så jäkla roligt så det är inte klokt. Längtar tillbaka! Nya schemat såg dessutom bättre ut än förväntat. Massa egna hemstudier, det uppskattas :)

Nu ska jag kolla på ett par avsnitt av the vampire diaries och sen göra ett försök till att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback