Nytt<3

Idag gjorde vi sista dagen inne på uni innan praktiken som startar på måndag och fortsätter tre veckor framåt. Jag vill bara att den här tiden ska gå fort, vi har en massa kliniska examinationer och seminarier under tiden och det gör mig skitnervös!

Just nu sitter jag i schäslongen i min goa morgonrock, mina duntofflor och äter riskakor. Har tänt doftljus så det luktar supergott! Fick mina nya tröjor idag dessutom, de var grymt snygga! Synd att det var handtvätt bara. De lär ju ska lukta rätt illa efter ett tag har jag fått för mig? Som tur var passade de bra i alla fall, får använda dem sparsamt ;)

Ikväll är det let´s dance, jag hoppas jag lyckas hålla mig vaken. Är ju så trött efter alla dessa heldagar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jävel va snygg tröja!

2010-02-06 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback