Nästsista dagen på praktiken

Ska snart krypa ner i sängen. I natt hoppas jag på att få sova ordentligt. Natten till idag var inte alls rolig. Vaknade tjugo i ett av att jag mådde så fruktansvärt dåligt, mådde extremt illa och hade en skyhög puls. Fick gå upp och hämta en hink för säkerhetsskull.. Lyckades efter några tårar somna om, vaknade och mådde okej imorse tack och lov :) Var rädd för att missa nästsista dagen på praktiken, men det gjorde jag ju inte :) Passade på att gå med sjuksköterskan idag med.. Vi fick skriva en omvårdnadsplan vilket passar utmärkt nu eftersom det är det vi ska lära oss. Känner att jag börjar få lite kläm på det faktiskt =) Imorgon måste jag nog dock hålla mig på avdelningen.. Sista dagen och halvdag eftersom vi har seminarie på e.m. Trodde faktiskt aldrig jag skulle klara av de här tre veckorna, men det gjorde jag. Det har gått både fort och bra! Blev till och med erbjuden jobb där idag, känns bra att jag då förhoppningsvis gjort bra ifrån mig! :)

Helgen ska användas till att skriva hemtenta. Där har jag tyvärr inte varit lika ambitiös, har mycket kvar och inlämning på tisdag.. wish me luck!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback