Åhh jävla skit

Åhhh jag är så jävla less och deppig just nu :( Kollade precis mitt konto och jag hade bara 150:- kvar att leva på resten av månaden. Jag har ingen bensin i bilen, har som tur är en LITEN "tankreserv" som var till för kristider (vilket det ständigt är nu) som jag fick sätta över. Jag skickade dessutom precis ett sms till min sånglärare att jag slutar på sången och det gör mig skitledsen, men jag har verkligen inte råd och jag kan inte lägga ut pengar på ett jäkla nöje som inte leder nånstans.
Ingenting har jag ätit idag heller, har så ont i magen. Jag har ingen mat hemma för att jag inte har några jävla pengar. Jag är så trött på att plugga nu, jag klarar mig inte på 7800:- i månaden. Ibland funderar jag ärligt på att hoppa av, men det kanske bara är just nu eftersom det är som det är, men det är åtminstonde sant att jag inte har ett öre

Kommentarer
Postat av: sanna

Det är det som är så jävla skit med att plugga! Pengarna, usch!!!!!:(

2010-02-10 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback