Tröttsamt

Igårkväll vart de spelmys med Anna. Vi kom på ett nytt kortspel, stegen kallar vi det och de vart riktigt kul faktiskt! Vi pratade även lite om C-uppsatsen som vi ska skriva tillsammans, jag tror vi är ganska enade vad vi vill skriva om!

Som jag hade längtat tills jag fick prova mitt nya schampo och inpackning idag. Vaknar och hoppar in i duschen. Tar schampo som var misstänksamt mjukt. Hade hört att de skulle vara så drygt, men de här hände ingenting med hur mycket jag än gnuggade. Jo då får jag självklart se att jag köpt BALSAM och inpackning. Gud ibland blir jag bara så trött på mig själv, nu kan jag tydligen inte läsa heller! Blir en ny tripp till KICKS alldeles strax (Tur som fan att vi har KICKS här i stan med) för att köpa schampo, den här gången ska jag kolla inte en utan fem gånger..
Efter att jag kikat runt i lite affärer ska jag hämta råttorna, mysigt! :)

Nu ska jag klä på mig och gå ut med Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback