skridskor?

Just nu skulle jag verkligen vilja ha ett par skridskor! De har fixat en "skridskobana" (?) precis utanför mig och det är så himla fint ute med all snö och frost i träden, mysigt! Vet dock inte vart man kan hitta billiga skridskor i vuxenstorlek? På intersport och team sportia verkar de bara ha för barn eller såna där proffsskridskor som kostar multum. Nej ett par vanliga vita, konståkningsskridskor skulle jag vilja lägga vantarna på!

Igår var jag hemma hos Karro för en myskväll. Vi åt massa onyttigt som vanligt och spelade supermario, men de gick så dåligt så vi fick ge oss innan dosan åkte i väggen! Blir galen på spel man inte kan fuska på..

Kommentarer
Postat av: sanna

Just det vi var ju på jakt efter skridskor ett tag, men fan vad svårt det är att få tag på.. Som du säger antingen svindyra eller bara för barn :P

2010-12-13 @ 13:34:06
Postat av: Emma

På blocket finns det billiga :)! Har själv funderat på att skaffa mig ett par också, det är ju så himla kul! Däremot har jag inte åkt skridskor på flera år så jag lär väl slå mig halvt fördärvad :D

2010-12-19 @ 09:46:52
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback