shopping

Idag har jag frusit halvt ihjäl. Stod ute, helt stilla, i nästan en timme. Till slut kände jag mig verkligen som en istapp hela jag. Var nämligen hos Peter för att kolla vad som hänt med mitt dörrhandtag eftersom det verkade ha gängat ur. Tyvärr visade det sig att något gått av så de måste beställas nytt, inte var det billigt heller utan de går på nära på 700:-, vet inte riktigt vart jag ska få de pengarna ifrån dessvärre!

Efter den trevliga incidenten åkte jag och hämtade upp Malin. Vi tog en lunch på som hemma och jag fick äntligen min club toast, gud så gott! Passade även på att nyttja mitt presentkort från H&M, köpte ett puder, en BH och en tröja som jag suktat efter superlänge! Härligt att shoppa gratis må jag säga!
Willys tog jag även ett varv på, glömde ju helt att köpa ingredienser till förrätten till imorn när jag handlade igår, men nu är det klart. Även cider är fixat, ska dock inte dricka mycket alls.. Köpte med mig fyra 4,5 %. Räcker gott och väl det!

När jag kom hem väntade ett paket från Style by Tyra.

De kom i söta påsar!

Ringen, 89:-

Örhängen.. Löv föreställer de. De var rysligt svårt att ta kort på dem i öronen. 59:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback