Lucia!

Glad Lucia, eller vad man nu säger!:) Idag på morgonen gick läkarna luciatåg på avdelningen, jag hade faktiskt räknat med fiasko, men de var grymt bra faktiskt! Riktigt fint och stämningsfullt! Tyvärr missade ju dock de flesta patienterna tåget, lite synd för jag tror de är något som skulle värdesatts!

Tjusigt värre:)

Idag har jag mått lite sådär, haft hjärtklappning, illamående och hosta. Gick hem och la mig efter jobbet och när jag vaknade var halsen riktigt tjock och de känns som att en luftrörskatarr är på ingående, suck! Har pimplat i mig massa te med honung här och hoppas på att skiten inte bryter ut helt. Ska ju på julbord med dans på lördag, vill jag inte missa för allt i världen! Ska bli helt underbart med julbord, var så himla längesen jag åt ett riktigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback