Gott Nytt År!

2010 har faktiskt varit ett riktigt bra år. Dansen är det absolut bästa och största. Började visserligen buggen 09, men på allvar började jag dansa i somras! Det är verkligen fantastiskt kul och jag har träffat så himla många trevliga människor!

Jag har nu läst två år på sjuksköterskeprogrammet och har haft praktik hela höstterminen, underbart skönt att det bara är två praktikveckor kvar nu. Nästa nyår är jag i det stora hela klar med utbildningen. Tänk vad fort tiden går, helt otroligt! Jag och mina dream-teamare håller fast i varann i vått och torrt, nyår var planerat att fira tillsammans, tyvärr vart Anna sjuk i förrgår och idag skjutsade jag henne till vårdcentralen och de visade sig att kraken har streptokocker, så hon + familj får hålla sig hemma. Jag och Karro ska dock göra det bästa av saken och de blir såklart mysigt det med! ♥

Nu ska jag packa ner all mat och åka. Ska göra mitt yttersta för att inte glömma skagenröran jag drog ihop igår. Vore så typiskt mig att komma utan!

Ha en bra start på 2011! Jag hoppas på ett ännu bättre år såklart!

Kommentarer
Postat av: Per

Gott Nytt År på dej Nathalie!! :) Kram

2010-12-31 @ 18:35:46
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback