En vecka sen

Oj, en vecka har visst gått sen jag skrev sist. Jag har haft en väldigt bra vecka på praktiken, verkar ha hamnat på ett riktigt bra ställe där jag får vara självständigt rätt mycket. Jag går runt med stickvagnen och sätter PVK och tar venprov, mycket kul!:)
Har varit ledig i fyra dagar nu och i torsdags gjorde jag misstaget att glömma min pärm kvar på avdelningen, eller jag glömde den egentligen inte. Tyckte bara att det var bra att ha den där så alla papper är på rätt ställe så att säga, dock tänkte jag ju inte på att jag bara har ett schema, och det schemat sitter i pärmen, så jag har ingen som helst aning om hur jag ska jobba imorgon. Känns så jädrarimejen pinsamt att ringa och erkänna mitt misstag och jag har dragit på det här, men snart måste jag ju..

Igår var jag och dansade i khamn till Kindberg, oh vad bra det var! Dansade med så många sjukt bra dansare, satt inte många låtar under kvällen. Glömde till och med att gå på toa, hann ju knappt av dansgolvet!

Fastnade faktiskt på film med, vid c:a 1,53 och framåt kommer jag och Janne och svänger förbi..(tror iaf det var Janne, så jäkla mörkt ju) Jag har svarta leggins, vita shorts och en prickig tröja jag faktiskt fick av Karro (Tack vännen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback