En dag på marieberg

Pust, falskt alarm! Kortet låg i postfacket som jag helt glömt att tömma *host* oops.. Lite pinsamt att jag skickat mail till SEBs KT men på deras svar verkade det ändå inte som att de fattat vad jag menade..

Var ju på marieberg idag och skulle shoppa. Kan ju säga som så att alla andra gjorde samma därför gick jag omkring och var ganska irriterad. Jag hatar när det är massa folk samlat på ett enda ställe och jag hatar speciellt att köa. Det värsta av allt var att jag hittade en hel del fina kläder, men då fanns de givetvis inte i rätt storlek. Fick åtminstonde med mig en tjockare vit polotröja med mig hem och en tunnare. Köpte även ett schampoo från KICKS som jag blivit tipsad om på jobbet, aussie. Jag fortsätter min kamp mot ett perfekt hår så nu håller vi tummarna!
Köpte även med lite saker till råttorna (åh jag vill hämta dem nu), en hängmatta och en ny vattenflaska. Buren är tvättad och klar här hemma så nu fattas de bara små hårbollar däri :)

Igår hade jag, Karro och Anna mys- och spelkväll. Vi planerade även maten till nyår. Förmodligen blir det avokado med skagenröra i till förrätt, oxfilé, potatisgratäng (eller hasselbackspotatis som barnen ville ha?) och ädelostsås till huvudrätt och cheesecake till efterrätt!

Herregud, kollar på tv4+ och världens äldsta förstföderskor nu. Fyfan så jävla sjukt och egoistiskt. Stackars barn, man är inte gjord för att skaffa barn vid 60-70 år, kan inte fatta hur man kan vara så dum i huvet. De är ju så jädra gamla att de inte kommer leva tills barnen hamnar i tonåren, men allt för att fylla sina egna begär va? USCH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 01:43:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback