Åh mitt kort....

Gah... Skulle betala med mitt kort på nätet igår och när jag skulle skriva in datum gjorde jag upptäckten att kortet går ut nu i dec (!!?) Har inte sett skymten av något nytt kort och jag fick givetvis panik, de är ju inte många dagar kvar i december liksom. Har iaf mailat kundtjänsten idag, funderade till och med på att ringa akutnumret som tydligen finns, men där gick gränsen även för den här allvarliga saken! Åh.. vad ska jag göra utan kort? Kan det ta lång tid tro? Man kan ju även fråga sig vad som hänt med kortet som borde blivit skickat? Jag är så stressad nu så ni vet inte. Hoppas de svarar imorgon, annars är det jag som traskar (eller ja, åker bil) ner! Skit alltså!

Imorgon ska jag och mamma åka in till marieberg och julhandla på rean (Tänk om jag inte kan handla på kortet!!??) Har även äntligen bestämt mig för att skaffa två nya råttor. Jag har verkligen saknat dessa små varelser nåt grymt så de känns härligt att skaffa igen! Hämtar dem antagligen på tisdag, längtar!!

Tissla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback