Yes :)

Gjorde ju tentan i torsdags och har sen dess suttit som en hök på kurshemsidan för resultat.. Igår fick jag syn på detta:

Känns såå skönt! På första försöket dessutom. 1an fick jag göra om ett par gånger på grund av små slarvfel (vi måste ha 100 % rätt på dessa), men nu kan jag äntligen släppa det! Nu är det bara att blicka framåt mot 18 veckors praktik, fruktansvärt nervöst faktiskt, sög till i magen bara jag skrev det där. Känns som att jag glömt precis allt.. men det kanske är en normal känsla?

Jag har fan glömt vad det är dag idag, är det onsdag? Igår käkade jag thaimat med mamma och någon dag här (förmodligen imorgon) blir det samma med Sanna. Min nya favoritmat det där, smälter som smör i munnen, mmm!

Kommentarer
Postat av: Per

GRATTIS!!

Kram

2010-08-25 @ 15:44:05
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis! Vad duktig du e!

2010-08-26 @ 11:15:46
Postat av: sanna

GRATTIS!!! <3 Mm vad gott det ska bli sen

2010-08-26 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback