Kolmården, underbart ställe!

Har haft en helt underbar dag på Kolmården idag (men vad är det för skitvägar till Norrköping?!) Vi fick helt fantastiskt väder, strålade solsken, inte ett moln i sikte. Jag hade det till och med bättre än vad jag hade väntat mig, det var såå kul! Tyvärr missade vi delfinshowen, parken stängde 17, vi kände oss lite stressade eftersom vi kom fram senare än vi räknat med, så vi valde safarituren med egen bil i stället. Försökte fota så mycket jag kunde, tyvärr är det ju lite svårt med en vanlig digitalkamera, men lite bilder fick jag allt till!

Surri..surro..ehh...kater som busar :)

En till goding, fan vad söta de är. Hjärtat smälter ju!

Hjärtat smälte ytterligare en gång! Gud vad jag ville ta med dessa hem. Goooos!

Giraffen som uteblev i förra inlägget

Zebror under safarituren

Kamelerna gömde sig i skuggan. Vi sa till dem att de minsann borde klara den här futtiga värmen, ingenting jämfört med vad de borde ha!

En liten gorillapojke

Den här bilden är FÖR rolig!! Jag skrattar så fort jag ser den! Kolla apan som tokrusar förbi i hörnet, haha

Missade även sälshowen, men men..


Chimpanserna fick precis mat.. Ser ni hur äppelbitarna flyger? hehe. Han ser helt ovetande ut om att han snart kommer få en hel skur över sig


Ja fantastisk dag helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja vägen dit är hemsk! :P

2010-08-18 @ 23:48:20
URL: http://lindey.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHAHAHA gud vilka roliga bilder! Djur är alltid roligast vad det än gäller:P

2010-08-19 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback