Klantarsel

Hade tänkt söka stipendie för HT 10 och VT11, men har hela tiden trott att sista ansökningsdagen var runt den sista augusti. I morse pratade jag med Karro och tydligen ska den vara inne 12:e och den ska skickas med snigelpost. Åkte tillsammans med henne till skatteverket och fixade personbevis, men nu är ju resten ett jäkla problem.. Jag kan inte hitta mina gymnasiebetyg nånstans (varför i helskotta måste man ens ha det!?) och vissa av sakerna man ska fylla i är ju grekiska och vafasen ska jag skriva om mig själv? Eftersom jag inte hittar betygen behöver jag väl knappast oroa mig för det i och för sig. Får väl bita i det sura äpplet och söka nästa år i stället helt enkelt. Varför måste jag alltid vara ute i sista sekunden med allt?

Mår inte så bra just nu heller, tung i huvet, tjock i halsen och täppt i näsan. Känns ju inte heller så lyckat, men inte lätt att undvika då alla går omkring och snörvlar just nu. Får hoppas jag mår bättre imorgonbitti, jobbar 8-16 och där får man inte vara det minsta yttepyttelilla förkyld!

Kanske ska vila en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback