Helgen

Jag har inte orkat skriva nåt här, varit så jäkla trött och seg.. Är väl antagligen vädrets fel, alltid vädrets fel!

I fredags var det dans som stod på schemat, Jannez på jacobs loge. Åt indiskt innan. Dansen var helt okej, liite mycket folk och därmed ganska buffligt, men annars kul! Det värsta är att jag blivit så jäkla kräsen på dansare på senare tid!
I lördags åkte jag till Karlstad, kollade på film, shutter island, som var precis lika märklig som de flesta beskrivit den, men trots det gillade jag den. Den var underhållande, dock hade jag ju problem med att hänga med eftersom jag skulle mosa i mig alldeles för mycket chips och dipp (Note to self; Lära sig äta chips och dipp utan att kolla ner i skålen varje gång jag ska ta nytt chips!)
På söndan blev det mariebergsskogen, åkte dit varje år när jag var liten så det var nostalgi, dock hade de tagit bort alla karuseller så lite annorlunda var det mot hur jag minns det. Ett superställe är det i vilket fall som helst, helt gratis och ett paradis för alla barn (och vuxna med för den delen?!)

Den här hittade vi där bland annat... :)

Åkte hem vid ungefär halv fem och stack sen iväg till Anna vid halv nio. Vi spelade kort och drack te! Inte länge kvar nu tills skolan börjar. Det ska bli såå skönt!

Tack för en trevlig och mysig helg! =)

Kommentarer
Postat av: Per

Tack själv för en kanonhelg. :) Kram

2010-08-11 @ 12:19:35
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback