Det är bara fel på mig

Ni kan inte ana vad som hänt? Jag har, såklart, skadat mitt knä eller nåt. Blivande sjuksköterskan gissar på en inflammation. Jag har så ont, vaknade flera gånger i natt för att jag råkade röra på det. Det var igår det började, var och dansade till Wahlströms på Brunnsparken (Det var helt fantastiskt underbart btw) till slut visste jag inte vart jag skulle ta vägen för att det gjorde så ont. Dessvärre var ju foxen, som jag älskar, värst eftersom man hela tiden har böjda knän där. Hur typiskt? Jag blir så förbannad på min skitkropp, jag fick sluta springa eftersom jag fick så ont i fotleder och knän och nu ska det jävlas på dansen som jag älskar också!?
Stack i alla fall iväg till apoteket i förmiddags och köpte ett stöd till knäet och voltaren som jag ska knapra nu, hoppas vid gudarna att det hjälper för jag ska dansa på fredag och antagligen lördag!

Har ju inte skrivit på ett tag nu... I torsdags var jag inne på uni och gjorde läkemedelsräkning II, det kändes bra så jag hoppas att jag klarade den! Det var en fråga som var märklig dock, men hoppas det gick vägen, annars är det väl bara att ta nya tag! Efter tentan mötte jag upp Per, vi käkade tacos och spelade need for speed, kan mycket väl vara så att jag även slumrade till i soffan!
I fredags var jag hemma hos Anna, spelade kort och drack lite. Vi har så jävla roligt jämt, ibland skulle jag vilja skriva ut allt roligt vi säger, men det är nog rätt internt, haha..

Gammal bild, men sådär ska jag färga håret igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback