100817

Har legat asdåligt i natt, vaknade upp med halvt nackspärr som letat sig upp i huvet, så nu har jag både ont i nacken och huvudet, oohh...
Snart ska jag iväg med min bil till Peter, den ska få ny olja och även ett nytt filter. När det är bytt sist är okänt, är förberedd på att få skämmas för att jag inte sköter om min bil, men de som levt på CSN vet hur otroligt lätt det är att bara kasta ut dyra pengar på oljebyte bara sådär ;)

Igår fick jag äntligen tag i en rullgardin, det sjuka är ju att det är billigare med dem på jysk än vad det var på IKEA, tror till och med det skiljde så mycket som en hundralapp! Tur att man har ögonen med sig alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback