Tenta uthämtad.

Hemma! Ostadigt väder, inte alls varmt. Blir alltid sådär när jag drar på mig våroutfitsen! Har jävulskt ont i ena skinkan efter bowlingen igår, fattar inte hur jag lyckas. Kan inte låta bli att spänna musklerna hela tiden heller så det gör ännu ondare..
Hämtade ut tentan idag, blev så sur på att man inte kunde få VG i den här kursen, varför är det alltid så?! Jag skulle ju ha haft VG nämligen. Jag som trodde att tentan hade gått urdåligt. Det är ju tur att man har så hemskt bra uppfattning menar jag, men det är klart.. desto gladare blev jag ju när det var G! Vill absolut inte ligga efter med något!

Nu ska jag strax sticka iväg och handla. Någon tyckte att min ketchup som gick ut i november var äcklig, så de är väl bäst att köpa en ny då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback