Min stackars sjuka vän


Titta vem jag hittade när jag klev innanför dörren idag. Han har inte smitit, låter deras dörr stå öppen men han har inte gått ut förrän nu, premiärturen alltså. Sötnos :)

På väg hem mötte jag även en stackars sjuk förvirrad Sanna som hade satt sig utanför mitt hus i stället för sitt eget (vi bor hus i hus) och kunde absolut inte förstå varför jag kom och gick utanför hennes hus. Hon trodde alltså att hon satt utanför sig tills hon upptäckte att huset var orange och inte grönt ;) Hoppas du mår bättre snart vännen! ♥

Själv har jag fått väldigt ont i halsen, igen.. Har inte varit sjuk på så himla länge, så kommer helt plötsligt en massa skit och öser över mig. Hoppas på att det bara är något tillfälligt som går över när jag sover, precis som det brukar göra.. Nu ska jag krypa ner under täcker och njuta av att ha sovmorgon imorgon :) Riktig lyx! Längtar såå efter helgen! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback