varor hämtade

Det är iskallt i mitt sovrum just nu. Underbart skönt! Det ska vara riktigt kallt när man sover. Så himla mysigt att gosa in sig under duntäcket..

Idag har jag varit hemma hos Anna hela dagen i princip, vi har räknat och räknat och räknat lite till. Det gick bra, tills jag kom hem?! Helt plötsligt kunde jag inte räkna ett enda tal, allt blev bara fel och jag visste varken ut eller in? Gick tillbaka till henne lite senare och då funkade det alldeles utmärkt igen? Måste helt klart sitta nära henne på tentan imorgon så jag får lite positiva vibbar. Vet inte hur det kommer gå, gillar inte att känna mig osäker vilket jag gör nu och framförallt hatar jag att erkänna att jag inte kan. Det värker i hela mig när jag bakom sammanbitna tänder måste fråga om hjälp för att jag inte fattar. Jag vill kunna allting, jag måste kunna allting, tycker inte rikigt om när någon annan är bättre än mig..

Hämtade förresten ut mina beställda kläder från H&M idag, allt passade utmärkt. Dock hade jag beställt en röd tröja jag trodde skulle bli snygg och visst, tröjan är var supersnygg men fan, jag passade inte i den. Tydligen passar jag inte alls i rött? Mitt hår blev med ens minst tio nyanser orangare och jag såg knallröd ut i ansiktet. Ska snart färga håret mörkare, efter det lär jag passa i den..

Nu ska jag sova. Ska upp väldigt tidigt imorn. Bara att stå ut, snart heelg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till gumman!! Det går bra ska du se :)! <3

2009-09-25 @ 08:20:54
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: sanna

LYCKA TILL!!!

2009-09-25 @ 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback