Världens längsta dag?

Idag har känts som världens längsta dag. Skuttade (well) ur sängen halv sex imorse, åkte in till karlstad och gissa vad?! Lektionen är inställd.. Ingenting hade de lagt ut på hemsidan om det innan. Urdåligt! Det är inte speciellt kul för alla oss som pendlar. Det var bara att vända och ta samma buss hem igen.
La mig och vilade en stund när jag kom hem. Känns som igår lektionen var inställd, antagligen för att jag var uppe så pass tidigt?
Nu ikväll var det dags för lektion två på buggkursen. Var sjukt kul även idag. Det känns otroligt roligt att jag hittat saker jag tycker om att göra, att ha något att se fram emot. Känns lite som att jag hittar mig själv mer och mer. Låter kanske fånigt, men så är det. Knäna känns dessutom bättre, så imorgon kan jag nog äntligen ta en sväng på spåret igen.. Det mesta känns faktiskt bra just nu :)

Kommentarer
Postat av: sanna

vad bra att det känns bra nu och att det går bra på buggkursen:) fy fan vad dålig stil och guuud vad förbannad jag hade blivit om det varit inställt och man åkt dit. det tar ju inte fem minuter precis:S usch!

2009-09-15 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback