Underbar kväll

Åh, imorgon ska jag sova lääänge. Ska sova tills jag vaknar och kanske även somna om? Fy fan vad skönt. Är nämligen fortfarande helt slut efter helgen. Gick ju lite väl vildt till, nu ska jag inte ut på ett tag har jag bestämt..

Har haft en superkväll ikväll. Buggkurs som vanligt, idag var det superroligt verkligen. Kändes som att det flöt på mest hela tiden och sista dansen dansade jag med en från termin 4+. Det var otroligt roligt och det gick verkligen bra. Visst, lite småmissar, men vad ska man räkna med när det gäller en nybörjare? Åh det var så kul. Fylldes verkligen av ett lyckorus. På gränsen till lika bra var att jag hittade ett par jeans hemma hos mamma, som tidigare varit på gränsen till för små, men nu i stället var för stora. Gud så underbart skönt. Imorgon är det dags för en runda eller två i spåret igen. Känns helt fantastiskt att springa, jag älskar det! Känns som att kilona bara trillar av och blir liggande bakom mig..

Nu ska jag bädda ner mig under det varma duntäcket. Är som vanligt svinkallt i sovrummet, sköönt! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad skönt!!! men säg till om du vill ha sällskap som sagt!!!=)

2009-09-29 @ 07:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback