Statt suger?

Det blev utekväll igår igen. Vi hade planera och gå på invigningen för nya wickan, men när vi kom dit var de svinmycket folk, de släppte inte in någon och det var massor av idioter som bråkade. Ingen idé att stå där, så vi drog vidare till statt. Jag har alltid gillat statt, men nu måste jag säga att jag är enormt trött på det. Vet inte vem DJn än, men han SUGER. Spelar bara en massa gammal skitmusik kvällen igenom och så har det varit de senaste gångerna jag vart där. Riktigt uselt. Dessutom var de nån jävla idiotisk brud som började buttas på dansgolvet, buttade tillbaka och då vart hon tydligen riktigt sne och buttade riktigt hårt varpå jag givetvis också tog i lite, trodde fan det skulle bli slagsmål där ;) Dock lämnade hon dansgolvet, haha! Idiot!

Nej, nu har ja varit ute två helger i rad och jag är sjukt trött på det, idag vaknade jag tex med jordens ångest, jag drömde så himla mycket skit så jag inte visste vad som var sant och inte, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback