Söndag

Har haft en helmysig söndag, helt utan den normala söndags-ångesten. Kan det ha att göra med att jag är "ledig" imorgon och ända fram tills fredag? (då vi har salstenta OCH en inlämning, så helt ledig är jag ju inte direkt?)

Idag har jag varit ute och plockat svamp, hittade en del och gjorde en supergod kantarellstuvning som jag sen hade på rostat bröd, ååh mummmmms. Drog sen iväg ett sms till Madde och vi bestämde att vi skulle ta en runda på spåret. Idag gick det hur bra som helst, vi sprang i princip hela tiden, så skönt! Dock regnade det, duggade till en början och det var rätt skönt, men på hemvägen började det ösa ner och blåste dessutom iskallt. Ja, nog är hösten här alltid..

Nu ska jag läsa klart alla bloggar jag följer och sen försöka sova någorlunda i tid. Anna kommer nämligen hit imorgon. Vi ska plugga tillsammans som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback