Ska ut och mörda mina knän snart igen

Har börjat lite på hemtentan nu, men det går svindåligt tyvärr.. Jag vet inte hur många gånger jag vänt blad till exempel, jag vet liksom inte vart jag ska börja och framför allt inte HUR jag ska börja. Tänk att det alltid ska vara så svårt att komma igång, en början är ju svinviktig för att få till resten. Skickade iväg ett hjälplöst sms till Anna, men inte svarade hon på det ?! Dåligt Anna, DÅLIGT ;)

Pratade nyss med Madde, vi ska ta oss iväg till nobel lite senare och springa. Jag är väldigt nervös, ni vet hur ont jag fick för ett tag sen? Sen dess har jag inte varit iväg, är så rädd att få ont igen för det var inte nådigt kan jag tala om. Fick gå som om jag hade skitit ner mig i flera veckor. Tänker dock inte ge upp än, som sagt tycker jag det är riktigt kul att va ute och springa. Lite frihetskänsla över det hela. Kul att ha en kamrat med sig också, brukar va lite halvrädd sådär när jag är ute själv...

Nej nu ska jag ta mig in i dushen (eller så skriver jag lite till innan?) HUR ska jag klara det här? Lord, help me!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har frågestund på min blogg nu så snääälla kan du fråga någonting?? (du är välkommen att fråga flera saker om du vill :D)

Tack!

2009-09-17 @ 17:16:47
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback