Såå roligt

Buggkursen var lika rolig som vanligt, om inte roligare?! Idag fick vi göra en "karusell" bland annat, hehe. Synd att man inte har nån karl att dansa och öva med bara. Jag kommer aldrig någonsin våga ge mig ut på dansgolvet med nån totally random person. Den kommer sucka mer på en kväll än den gjort i hela sitt liv. Jag menar, jag kan ju inte gärna gå ut med endast en snurr och en karusell i bagaget även om jag vill ;) Sitter just nu och lyssnar på Larz Kristerz och gungar med i takten och ser mig själv framför mig som ett buggproffs som dansar skjortan av alla! hehe.. Nån dag kanske?

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt av superstars, riktigt bra är det =)

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Sv: okej insekter är inte så farligt hehe ^^

2009-09-22 @ 19:37:08
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback