Onsdag vore ju inte fel

Jag kan knappt vänta tills onsdag så jag får se true blood igen.. Oh de är det här jag hat-älskar med bra serier. Det har sin charm att vänta en vecka på ett nytt avsnitt men samtidigt vill jag bara ladda hem alla och slippa våndas. Funderade förut på att beställa hem böckerna, men sen såg jag att bara en var översatt till svenska och jag tänker inte läsa en bok på engelska och missa hälften av handlingen även om jag läst att de svenska ska ha den sämsta översättningen ever?!
-
Idag klippte jag ner Tuva. Hon ser rätt dum ut nu faktiskt, men jag var tvungen. Puffarna får en fruktansvärd päls runt 1-1,5 år och hennes var total katastrof. Hela hunden var en enda stor tova som inte gick att reda ut. Nu killar dock svansen i röven på henne så hon beter sig otroligt underligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback