Jävla hemuppgift!



Hej! Idag har jag bara suttit hemma hos Anna och försökt plugga. Ena delen av hemuppgiften är helt sjuk, de lovade oss att det såklart skulle finnas tillräckligt med info i utdraget vi fick, bullshit säger jag?! Har människan ens läst utdraget själv?
Kan säga att det börja svinbra idag, skrev en av hans tre delar i världens fart och hyffsat bra vart det dessutom. Ibland har jag så mycket idéer och hela manus i huvudet som bara måste ut. Tyvärr försvann alla möjliga texter efter det och jag har mest suttit och stört Anna och räknat lite läkemedelsräkning som gick helt okej. Jag hoppas att det blir lätta uppgifter på tentan (dvs de JAG kan bra!)

Ingen joggingtur idag i övrigt. Vi har sagt ca varannan dag, men när vi båda har massor med skolan är det inte så lätt att hinna med, dock är det väldigt skönt och behövligt att lägga tankarna på nåt annat, men inte när det är storm ute?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback