Jag i djungeln?

Fyfan! Tittar ni på kändisdjungeln? Usch, jag sitter här hemma och svettas en hel pool i soffan. Tänk om jag hade varit med? Det hade blivit en succé och en hetsjakt varje vecka för att se till att jag skulle göra alla uppdrag. Jag är nämligen livrädd för kryp i alla dess former, vilken tv jag hade gjort för de hemma i tvsoffan.
Såg ni när de släppte ner gräshoppan till han i den där huvudburen? Shit.. Jag hade inte klarat en sekund. Den var ju enormt stor. Tänk om den skulle börja hoppa i panik där inne..
Antagligen skulle jag ha skrikit så jag hade fått in en munfull larver.
Som idag tex, var ute i skogen med Anna och hennes familj. Stod och rensade lite skit på Anna, hon trodde jag rensade djur. Medan hon frågar det upptäcker jag en enorm spindel som kryper på mig och jag får panik och slår på henne och försöker stamma fram att det kryper en spindel på mig, varav hon tror att jag skämtar.. what? Den hade nästan hamnat i håret (!!) innan Micke fattade läget och plockade bort den.
Som sagt, jag är en stadsmänniska. Om "djuren" håller sig borta från mig är jag mer än nöjd!

Kommentarer
Postat av: Linda

uuh, det värst var ju fan larverna där, fy fan, kunde inte ens se det, hahaXD

2009-09-11 @ 22:16:52
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback