Jag borde sova

Jag borde verkligen sova nu, ska upp om... 5 timmar. Om jag ska va ärlig har jag inte ens försökt sova än så jag kan inte skylla på sömnbesvär (förutom att jag inte är det minsta trött då?) Vad gör jag i stället för att sova kan man ju undra? Jo jag måste ju sköta om min farm på farmville. Jag vet, helt sjukt. Det lämpar sig ju så dumt att jag måste skörda mitt i natten, men nu är det snart klart ;)

Var gott med kinamat förut, dock känner jag att jag har börjat tröttna på det, allt smakar likadant. Smaklökarna dansade ju inte precis av glädje. Jag hatar när jag tröttnar på mat jag tycker om, är livrädd att jag ska tappa lusten för att äta sushi, som för tillfället är det absolut godaste jag vet, mums!

Nej, nu är det faktiskt dags att sova. Hoppas jag hinner somna innan jag ska upp igen ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg (: kolla gjärna in min (:

2009-09-14 @ 16:35:55
URL: http://hanniizhzetterberg.blogg.se/
Postat av: Lajz

Hahah jag fastnade också på farmville förut XD sen tog jag bort aplikationen för jag ville inte bli beroende :O farligt dedär!

ha de bra :)

2009-09-14 @ 21:54:18
URL: http://dsbv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback