helbitchen Nathalie

Min blogg är helt fucked up. Har inte kunnat logga in och när jag väl kan logga in syns inte mina senaste inlägg eller nya kommentarer, så har du kommenterar nåt vettigt och jag inte har svarat så vet du varför..

Idag är jag ledig. Vi har ett supergött schema den här terminen! Ja, än så länge i alla fall. Snart är det dags för läkemedelsräkning, jag är ju inget snille på matte precis. Kommer bli svårt, det jävligaste är ju att vi dessutom måste ha 100% rätt på tentorna..

I helgen skulle jag egentligen ha jobbat, men för tillfället har jag inget jobb. Sa att jag dessutom inte ville bli utplacerad i helgen, känns som att jag måste smälta lite grejer först. Blir skönt att vara ledig. Senaste tiden har varit så jobbig. Av nån anledning mår jag inte bra, har pendlade feber, enorm trötthet och sjukt ont i mina leder. I vissa leder har jag haft ont i flera år. Börjar bli påfrestande och givetvis blir man ju lite orolig.
Handleden kan jag lösa med handledsstöd, men vad gör man med knäna? Gör ont att gå.. Dessutom blir jag på enormt dåligt humör av det här, jag vill inte vara dum och jävligt, men det bara kommer. Jobbigt att vara en helbitch (förut var jag bara en halv enligt facebook, men de lär ju ska ha ändrats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback