Lista

Hemma igen, skönt! Är lite trött i huvet just nu. Otroligt skönt att vara klar med hemtentan, känns som att jag äntligen kan slappna av. Är hyffsat bra på att skriva, så det är skönt att läsa igenom och faktiskt tycka att det låter bra! Frågan är ju sen om jag uppfyller alla kriterier för godkänt? Det är ju tyvärr inte gymnasiet längre, men man kan aldrig göra mer än sitt bästa och mitt bästa har jag verkligen gjort!

Nu sitter jag här med en kopp té, kollar runt lite på bloggar. Har ganska tråkigt så här kommer en lista jag hittade i en blogg..

ALLMÄNT...
Namn: Nathalie
Piercingar: näsan, naveln, tungan. (Är jag verkligen 22 eller är det en lögn?)
Tatueringar: nej
Längd: 170
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mellanbrun
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag älskar min lägenhet. Den är ju relativt ny så ;)
Tänker du på självmord: nej?
Tycker andra att du är attraktiv: Klart de gör? ;)
Vilket shampoo använder du: Herbal
Vilken parfym använder du: Dior Addict och britney spears fantasy
Vad är du rädd för: Insekter, att bli alldeles ensam
Gillar du att tvätta: Jadå
Gillar du Berg-och-Dalbana: OM?!

SENASTE...
Film du hyrde: Jag minns inte vad den hette, den var i vilket fall som helst bra
Film du köpte: Köper aldrig film
Låten du lyssnade på: Sarah Brightman - anything but lonely
Låten du hade på hjärnan: Paparazzi - Lady gaga
Låten du laddade ner: Inte törs jag ladda hem längre..
Personen du ringde: Oj, jag ringer aldrig, men jag antar att det var mamma
TV program du tittade på: Kändisdjungeln igår
Personen du tänkte på: Sanna för att jag saknar henne<3

FAVORIT...
Mat: Sushi slår allt, alltid!
Låt: Det mesta som har med musikal att göra, kan inte komma på någon speciell låt just nu
Sak att göra: sova, springa, äta?
Sport: badminton
Dryck: cola
Kläder: leggins och kofta med uggs
Film: A walk to remember, twilight
Bil: hyundai får jag väl säga då för att inte svika min kamrat :)

ANTAL...
Gånger du varit kär: två
Gånger ditt hjärta brustit: två, haha
Hjärtan brustit på grund av dej: på grund av mig som att jag skulle ha ställt till det? I så fall ja, en gång!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning
Ärr du har på kroppen: tre

SENASTE...
Bok du läste: När livet stannar av Malin Sävstam. Dock inte utläst. Har inte ro till att läsa
Personen du fick mail av: Mig själv när jag mailade över mitt arbete
Personen du fick brev av: styrelsen
Personen du fick sms av: Madde
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förrgår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Jag har varit hemma hos Anna och pluggat läkemedelsräkning
Var det kul: Kul och kul.. Nödvändigt var det
Hur tidigt stiger du upp: Är jag ledig kanske runt nio halv tio, är det skola går jag väl upp kvart i sex ungefär
Gillar du att slåss: Haha! jag har aldrig provat?
Vad ska du göra ikväll: Kolla på superstars nu och sen äta sushi

Är du seriös: Beror på, kan vara både och jag ;)
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: lederna, speciellt handleden
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nej jag har ju ont i handleden
Favorit serie: True blood <3

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: JA
Är du glad nu: Varken eller
Var du glad igår: ingen speciell topp
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: Larz Kristerz ;)
Stockholm är: Bloggstaden nummer 1
Göteborg är: Världens mysigaste storstad
Kan du sjunga: Ja, det kan jag
Mer värt än guld: vad som är mer värt än guld? Min mamma :D
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Vietnam, Gambia
Ska bli skoj: Helgen. Har mycket planerat men inte vad som blir av?!
Ska inte bli skoj: Tentan på fredag X(
Sparar till: Jag? Spara? Not.. Önskar dock att jag sparade till en resa
Väntar på: att klockan ska bli typ halv nio
Pålägg som gäller: Ö&Bs underbara kycklingpastej med vitlök. Åååhhh den är så goood!
Dagens dryck:


Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig också! ska vi träffas någon dag? om du är ensam någon dag du ska springa följer jag mer än gärna med! hade också tänkt börja springa men så blev kira halt och det känns så konstigt att vara ute själv:P

2009-09-23 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback