Döda lite tid åt mig?

Anna och jag har suttit och pluggat i princip hela dagen o fyfan, jag sliter snart mitt hår på tölpelles uppgift. Får ta tag i den imorgon på riktigt och försöka få någon rätsida på det, gah! Obegripligt är bara förnamnet..

Nu har jag väldigt trist, kollar tvtablån. Gudstjänst på 2:an? Haha, så nu mera behöver man alltså inte ens gå till kyrkan för att vara på gudstjänster? Världen går verkligen framåt ;) Nästa steg är väl att skippa kyrkan helt kanske? Kan titta på en bild på internet om man nu känner ett stort behov!
Nej, de får bli nån slags playkanal, så jag har något att döda lite tid med. Ikväll är det buggkurs, yeah, innan de har jag tänkt hinna med lite sushi, så är dagen komplett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback