Bra dag trots skittenta

Helloo!
Tentan i läkemedelsräkning idag gick skit rent ut sagt. Jag mest satt och stirrade på pappret och fattade ingenting. Egentligen handlade det om ett tal som jag inte alls förstod och jag stirrade mig verkligen blind. Tänkte faktiskt gå fram och lämna fram en, i princip, tom tenta, men kom till sist fram till att jag lika gärna kunde lösa resten för min egen tränings skull och de gick ju bra. Typiskt att den där frågan skulle va så svår? Jaja, bara att ta nya tag..

Efter tentan följde jag med Anna och hennes familj till ica maxi. Köpte mig en ny svart sportbh och faktiskt guitarhero som var nedsatt som fan. Gitarr + spel för.. Håll i er nu!! .. 199:-. Det är ju i princip helt gratis, så nu har jag suttit här och kört karriär och nu har jag till och med blivit sponsrad. Fick 96% på en låt dessutom, tänk er nu att det här är min tredje gång jag spelar det.. Naturbegåvning? ;)

Vart dessutom en springtur ikväll, vi slog rekord och tog oss runt riktigt snabbt, så himla härligt. Älskar att springa. Bjöd sen mamma på mat, wok med räkor vart det! Inga fel alls =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback